Gå til innhold

Foreldre & barn messen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er jo en del tilbuder på vogn, stellebord og utstyr o.l. da. Nå har ikke jeg vært der på mange år, men tenkte meg en tur dit i helgen. Vet ikke om vi skal ta med gutten eller ikke. Han begynner å bli litt stor for en del av underholdningen og stands'a der:) Drar dit som gravid, i håp om å komme over noen tips om det ene eller andre, gode tilbud og kikke:)

Ikke sikkert det er verdt pengene, spørs jo helt om du kjøper noe det. Men man kan jo se det som en koselig dag sammen og da. Masssse babyting og gå å drømme og ta på og kjøpe og jaaaaa. (m.a.o. de fleste menns mareritt og våres store fine dag..hahaha)

De har eget VIP-område for gravide i år, det er noe helt nytt. Jeg tror det var Jordmor Siri herfra som skulle være der for å høre hjertelyder og svare på spørsmål. Det høres ganske interessant ut! Vi har tenkt oss dit i morgen, for de har jo ganske mange bra messetilbud der, og vi har enda ikke kjøpt en eneste ting til bebisen ;o)

Annonse

kult da:) Hmm..hva skal man spørre om da? ble plutselig helt blank..hehe. Komme nort og..eh..hei du der!! Alltid koselig å høre hjertelyden da:)

Jeg så ikke dette i programmet (mulig jeg bare overså) Hvilke tider skal hun være der?

Mange av messetilbudene får man og kjøpt i butikkene. babyshop har en del tilbud i forbindelse med messa. Sikkert de samme de kommer til å ha der inne. Kommer uansett til å ta meg en tur, bare for å få badet i babyverden en dag:)) Tror det kan bli koselig jeg. Skjønt cat har et poeng (ref tråden vår) i at det er myyyye skrikerunger, hysteriske mødre, nær sammenbrudd fedre der..hehe.

Er det noen som skal dit med barn? Skolebarn? Gutten min er 8 år. Lurer på om vi skal ta ham med, eller plassere ham hos noen imens...

Jeg også tenkte det samme, hva i all verden skal jeg spørre jordmora der om liksom...? Men jeg får se hvordan det er. Tror hun skulle være der hele dagen, hvertfall lørdag og søndag. Jeg leste dette i det programmet som fulgte med Aftenposten på tirsdag, vet ikke om det er det "offisielle" programmet da.

Har tenkt å være der veldig tidlig, det åpner kl.10 så hvis vi klarer å være der senest 1030 håper vi på å unngå de største hordene av skrikerunger og stressede småbarnsforeldre... ;o)

Heisan

Programmet finnes på siden her, til høyre ligger link.

Det er veldig fint å ha med barn der også, så lenge det er oppholds vær da.

De pleier å ha dyr der, og ute lekeplass.

Grillmat får du også kjøpt.

I fjor var vi 3 familier ( uten mann.. he ), hadde med oss teppe til å sitte på, drikke ++

Kan nok bli kjedelig for en gutt på 8 år, sønnen min blir 10 nå,

men han har aldri giddi å vært med, opp til 5-6 år er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...