spuntemor Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Det er nesten litt flaut å stille spørsmål om dette siden jeg venter nummer tre, men det er snart seks år siden sist, så mye er glemt! Jeg har ikke vært på skikkelig kontroll ennå, kun papirskriving hos legen i uke 12. Jeg leste sammenlikningen deres av mål fra ultralyd og ser blant annet at noen er i uke 18 og har termin i beg. av oktober. Jeg har termin 23. okt og er i uke 18 i følge de fleste kilder...(fra første dag i siste menstruasjon) Hva går dere ut fra? Hvordan regner dere?
Mamma28MedSpire Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Jeg regnet tidligiere ut ifra første dag i siste menstruasjon slik som de fleste gjør. hadde da termin 4.okt men hadde uregelmessig mens. På ultralyd ble terminen flyttet til 14.oktober så jeg regner ut i fra denne nå. Er forresten 19 uker i dag
Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Blir litt forvirra jeg også...Visst jeg går utifra første dag i siste menstruasjon så får jeg termin 19oktober, men visst jeg går utifra unnfangelsen så får jeg termin 23oktober..Jeg fikk termin 20 oktober av jordmora, så det blir spennende å se hva terminen blir når jeg har vært på ultralyd..
spuntemor Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2006 Det blir jo litt vanskelig å snakke om når man kjente spark, når man fikk mage osv. når man opererer med "systemer" som varierer med to uker. Jeg har fulgt samme ukeoversikt som de oppgir her på BIM på "din side". Da er jeg 18+5 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er 20 + 3, i min 21 svangerskapsuke. Termin 5 oktober...
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har også termin 11 okt og fikk vite på UL den 8 mai at jeg var 17+4. Men ser jo her at du som har termin samtidig med meg er mye lenger fremme. Blir helt forvirret jeg. Da er jeg 19+4 i dag jeg også da. Jordmor må ha telt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå