Gå til innhold

pluttselig gravid igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

da var jeg her igjen da.

minstemann fylte ett år i april, så dette svangerskapet var ikke akkurat planlagt. jeg fikk bange anelser da jeg ikke fikk mensen etter å ha kjent mensmage i over en uke. fortvilet dro jeg på legevakta og fikk tatt en test, og som kunne bekrefte mine mistanker. jeg gråt og lo, og viste ikke om jeg var lei meg eller glad. ny bil må vi kjøpe,og kanskje nytt hus også:) vel, sjokket har lagt seg nå, og jeg begynner å glede meg til å bli trebarns mamma:)foreløpig termin 4.01.07

 

hemmelighet enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Dette skjedde meg også! Min første er 13 mmnd, og ganske aktiv og krevende, så jeg ble litt sjokkert i begynnelsen. Etter å ha snakket med samboeren min ble vi enige om det det ikke var mulig for oss å ikke beholde barnet, vi vet jo hva vi hadde gått glipp av. Så bortsett fra at det passer veldig dårlig både praktisk og øknomisk med to barn, så har vi nå begynt å glede oss. Blir spnnende med to så tette. Men før i tiden var dette veldig vanlig aldersforskjell, både min mor og hennes søster hadde tilsvarende mellomrom, ditto med svigermor og hennes søster. Og en venninne av meg hadde snakket med søsteren sin som er lege, og hun sa at fysisk er det ikke en dum tid å bli gravid på, kroppen har kommet seg etter forrige fødsel, men har ikke "glemt" hvordan det er å værer gravid, og visstnok skal man derfor være litt mer "tøyelig". Så det er positivt!

 

Jeg har termin 3 desember, lykke til med svangerskap og barn fremover =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har en datter på 14 måneder og har termin 6/12. Det var planlagt, men vi trodde ikke det skulle gå SÅ fort... Det satt på aller første forsøk, og vi trodde det kom til å ta litt tid, det tok jo nesten ett år å lage førstemann....

Datteren vår har CP, så det er med skrekkblandet fryd jeg ser frem til å bli tobarnsmamma.

Nei, jeg gleder meg og tror det kommer til å gå strålende, fint med to tette, de får så mye selskap i hverandre...

 

Gratulerer så mye og lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...