Gå til innhold

Ingen som skjønner noen ting i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Uansett hvem jeg har snakket med på telefonen i dag, så har de sagt noe som gjør at jeg bare kan sette meg ned å gråte. Skjønner såpass at det er hormonene som er i full sving, men allikevel. Syns at folk kan ta litt hensyn til meg nå når jeg er gravid selv om det noen ganger er litt urimelig eller bagatellmessig. Har mest lyst til å legge meg under dyna og stenge meg inne fra alt og alle!!! Ingen som skjønner hvordan jeg har det. I forhold til den lille babyen som ligger inne i magen min er alt bare en stor glede og jeg gleder meg volsomt til han kommer, men i forhold til alle andre er alt bare håpløst. Virkelig ingen som skjønner noen ting..... Skikkelig depppedag dette her! Noen av dere som skjønner hvordan jeg har det? Virker som om alle som har vært gravide, har glemt hvordan det er. Og de som aldri har vært gravid klarer aldri i verden å forestille seg hvordan det er! Phu........

Best å legge seg under dyna og glane på tv og tenke mest mulig....

Fortsetter under...

Uff..høres ikke akkurat ut som dagen idag..Jeg kan bare skrive under på at jeg kjenner meg veldig igjen..Her går det mye opp og ned..Jeg også vet at det hormonene som virrer rundt i kroppen, men det hjelper så lite når alle bare er teite..Jeg tenker med meg selv ihvertfall på sånne dager er det beste bare å skjerme meg litt fra hele verden..ta et bad, lese bok, gå tur..hva som helst..for hos meg er det egentlig ikke noe spesielt som er galt..bare trenger litt mer omsorg kanskje og da passer det jo glimrende å unne seg noe eksta og stelle godt med en selv:)Trøst deg med at det går over og at sånn har mer eller mindre alle det og spesielt gravide. Jeg har også hatt en litt kjip uke..der jeg plutselig ikke er sikker på om jeg vil ha barn med samboeren min som jeg egentlig elsker over alt..Jeg tror ihvertfall ikke man skal ta slike forhastede beslutninger i "deppefasene". Behandl deg selv godt og kryp under dyna og se feks en god film:) Håper du føler deg bedre imorgen..

Jeg blir med på å gråte!!!! Æsj...dritt dag. Håper alt føles bedre i morgen! Savner kjæresten min også! Han er hjemme i Fredrikstad mens jeg sitter alene på hybelen min i Oslo.... Bare dritt dag dette altså. Jaja...Takk for trøstende ord!

Vi forstår deg her inne iallefall. Humøret mitt går også opp og ned, men jeg forsøker å stritte imot. Har funnet ut at jeg på jobben ikke skal sende mailer med en gang... Lagrer dem litt og leser over dem etter en stund for å sjekke at hormonene ikke spiller meg noen puss innimellom :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...