Gå til innhold

Fødselshistorie

Anbefalte innlegg

Natt til mandag fikk vi en flott gutt! Har to jenter fra før så det var ekstra stas med en gutt, og vi viste det ikke på forhånd. :

Lå på sofaen søndagskvleden å så på programmet In the woom. Hadde ingen tegn til at det skulle komme en fødsel, hverken murringer eller kynnere, ingenting Da del to i programmet begynte om fødselsforløpet, hørte jeg et et merkelig klikk i magen. Etter en stund reiste jeg meg og kjente det silte vann ned, så der gikk vannet. veldig uforberedt iom at mine to tidligere fødseler startet med rier. Vi dro på sykehuset og riene startet først klokken hal to på natta, da komm de ganske tett men ikke så veldig vonde. Klokke hal fire begynte det å bli smertefulle harde tak, riene kom tett. Hal fem var vår lille prins ute! Så det gikk fort og greit. tydlig at det blir lettere for hver fødsel. En nydelig gutt på 3300g og 50 cm. Takk for meg og lykketil videre til alle dere. PS; prøvde alle kjerringråd og ingen funka, da jeg innså det og bare slappa helt av å tenkte at den kommer når den kommer, da kom han:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5081978-f%C3%B8dselshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...