Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På mandag fikk jeg vite at jeg var gravid, men legen visste ikke om jeg var 4 eller 8 uker på vei ettersom min forrige mens var litt "rar". Annen farge enn normalt, kom først en dag, borte i en, for så å komme igjen og da i fire eller fem dager tror jeg... Da var den også litt "normal" såvidt jeg husker. Vanskelig å huske tilbake...

I forrige uke (kanskje enda litt tidligere også)begynte jeg å få veldig vondt i puppene mine, de er nå ganske ømme og kanskje litt harde på en måte, slutten av uken begynte jeg også å føle meg kvalm, akkurat som jeg var fyllesyk, men kaster ikke opp.

Grunnen til min store bekymring om jeg er 4 eller 8 uker på vei er at jeg har tatt MR og røntgen av ryggen min i slutten av april og det vil si at hvis jeg er 8 uker på vei så var jeg gravid når jeg tok det og er veldig redd for hvilke konsekvenser dette kan gi...

Noen som kanskje kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5081903-4-eller-8-uker-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde du noen smerter under forrige mens? Mener menssmerter el liknende? Grunnen til at jeg lurer er at jeg er litt usikker på om jeg er i samme situasjon, at jeg er gravid tross mens mener jeg.. grav. symptomene forsvinner liksom ikke selv om jeg har/hatt mensen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...