Gå til innhold

4 eller 8 uker på vei?


junece

Anbefalte innlegg

På mandag fikk jeg vite at jeg var gravid, men legen visste ikke om jeg var 4 eller 8 uker på vei ettersom min forrige mens var litt "rar". Annen farge enn normalt, kom først en dag, borte i en, for så å komme igjen og da i fire eller fem dager tror jeg... Da var den også litt "normal" såvidt jeg husker. Vanskelig å huske tilbake...

I forrige uke (kanskje enda litt tidligere også)begynte jeg å få veldig vondt i puppene mine, de er nå ganske ømme og kanskje litt harde på en måte, slutten av uken begynte jeg også å føle meg kvalm, akkurat som jeg var fyllesyk, men kaster ikke opp.

Grunnen til min store bekymring om jeg er 4 eller 8 uker på vei er at jeg har tatt MR og røntgen av ryggen min i slutten av april og det vil si at hvis jeg er 8 uker på vei så var jeg gravid når jeg tok det og er veldig redd for hvilke konsekvenser dette kan gi...

Noen som kanskje kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil også legge til at jeg har mye stikkinger i siden/ nedre del av magen. Egentlig nesten hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du noen smerter under forrige mens? Mener menssmerter el liknende? Grunnen til at jeg lurer er at jeg er litt usikker på om jeg er i samme situasjon, at jeg er gravid tross mens mener jeg.. grav. symptomene forsvinner liksom ikke selv om jeg har/hatt mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Ja jeg hadde ømme pupper før denne mensen også, men det ga seg når jeg fikk denne såkalte mensen.... Ømme pupper fikk jeg igjen ca en uke før jeg trodde jeg skulle ha mensen igjen, altså 12 mai og den 15 fikk jeg vite at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. jeg tok røntgenbilde hos tannlege her om dagen og han sa det var veldig liten fare for at det skulle være farlig, sa det var den samme dosen som et man får på en dag. dette er selfølgelig ikke det samme som å få det i ryggen, men går nok bra det og. lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er nødvendig så tas det jo bilder av gravide også så faren er ikke sååååå stor. Du kan nok slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er faktisk helt sant, jeg ønsker jo selvfølgelig at alt er helt topp:)

Syns det er veldig rart at jeg er gravid, har ikke gått helt opp for meg tror jeg og er derfor redd for alt jeg har gjort "galt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...