Gå til innhold

Optimist, du er etterlyst for annen gang!

Anbefalte innlegg

Hvor har du nå gjort av deg du skrullejente? Vi savner deg her! Jeg blir bekymra for deg jeg!

Hvis du har fallt nedi det svarte hullet sammen med tante, så kom opp og inn hit så skal vi prøve å trøste deg! Mange som er litt slitne og deppa om dagen, men vi må stå sammen vet du!!!!!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei på dere,horatio,gammelmamma og ia 69:))

Her er jeg igjen!!!!! Så utrolig godt å bli savnet!!!

Jeg har hatt datakrasj jeg, har heldigvis ikke vært kjempedeppa, men har IKKE blitt gravid heller da...

Mannen min har vært hos Dr.Purvis og fått antibiotika og Pergotime han også, som skulle sette fart på sædcellene hans!!

Jeg er i pausemnd på Pergotime nå, men skal ta dobbel dose neste mnd også.

Legen mente at hvis jeg ikke ble gravid i løpet av et par tre mnd, så kunne vi prøve insemasjon..

Hvordan går det med dere?? Er sååå nyskjerrig og har tenkt masse på dere:))))Hva har skjedd her???

Hei på deg optimist.

Så godt å se at det er fart i deg igjen:)

Du skriver at mannen din er på pergo time.Tør jeg spørre hvordan det forløper seg?Grunnen til at jeg spør er at jeg har en mann som snart skal å teste svømmerne sine,og at det kunne vært greit å ha peiling på alternativer i forkant..

Hilsen vilsågjerne.

Hei vilsågjerne:))

Jeg vet ikke helt hvorfor han fikk dem men legen sa at antibiotikaen og Pergo ville sette fart eller gi mere liv til sædcellene...ikke helt sikker på hva han mente men får virkelig håpe vi greier å bli gravide på egen hånd...skulle vel være større sjans når begge går på medisiner!

Det ble påvist en innsnevring på sædlederern som skulle bli åpnet av antibiotikaen,så dette blir jo spennende da:)

Dette er også første mnd som jeg ikke har kjøpt EL tester, prøver å slappe litt mere av og bare ha sex regelmessig...

Blir spennende med mannen din også da!!Skal dere til Dr.Purvis eller?

Annonse

Åååååå der er du optimisten vår!!!!! =))

Har tenkt masse på deg og vært bekymret for at du har blitt kjempedeprimert!

Det var godt å høre at det var dataen sin feil da!!

Så bra at legen har satt igang tiltak i forhold til mannen din også! Viss han hadde en innsnevring, så har han kanskje bare hatt halv ladning å bidratt med han da...!?

Ja, dette har jeg troen på! Jeg er sikker på at dere vil greie dette ganske snart!

Hos meg er det nok intet nytt. Strever fortsatt med dette prosjektet...

Er på dag 5 i dag og er nettopp kvitt dummetante! Jeg skal prøve å både teste med el-tester og tempe denne pp..., så får vi se om det er noe hjelp i ..

Det var i alle fall godt å høre fra deg igjen, og at du ikke har gitt opp troen på dette =)

Ja,legen mente at det kanskje var innsnevringen som gjorde at jeg ikke ble gravid, så jeg tillater meg å være litt optimistisk nå...

Men barn skal jeg oppleve å få, uansett om jeg må ha assistert befruktning eller ikke,det har jeg BESTEMT:)) Jeg nekter å gi opp!!!

Jeg er på dag 15 i dag,så EL nærmer seg vel...men legen sa det var VELDIG viktig å ikke stresse for mye,for det hadde faktisk mye å si sa han(men han visste selvfølgelig at det er lettere sagt enn gjort da)

Så denne mnd føler jeg meg egentlig ikke så stressa ang dette her heller, men spent er jeg jo selvfølgelig:)

Føles rart å ikke skulle ta EL tester,har jo tatt det så lenge..men sex 2-3 ganger i uka var mer enn nok sa legen, så da prøver vi det denne mnd:):)

Så kjedelig at det ikke har skjedd noe spennende hos deg da, men vi er jo nå i sommermnd og da er det MYE lettere å bli gravid, så det blir vi nok ja:)) Hvor lenge har du prøvd igjen,ia69?

Klem fra

Hei.. jøssenavn! der var du jo..

ståa her er slik at denne pp har vi virkelig stått på for å formere oss. har ikm neste uke og gjett om den går sakte da?? JEPP!!

håper virkelig på klaff denne gangen etter 3 mnd med akupunktur 1 g.pr uke..

hadde århundrets EL sist,så hvem vet hvor sædcellen hoppet?? eller den svømmer vel..

du får ha lykke til videre..

Hei på deg,GAMMELMAMMA:)))

Jepp her er jeg,og det er kjempedeilig å være tilbake hos dere igjen,savna dere sånn!!!!

Da blir det jo MEGET spennende for deg denne pp da,med akupunktur og greier:)))

Krysser fingrer for at det klaffer for deg denne mnd:))))

Hei igjen optimist..

Takk for svar.

Nei vi skal ikke til doktor purvis,han holder vel til i Oslo....

Vi bor i Trondheim vi...Men jeg ble i alle fall klokere av svaret ditt.Sikkert lurt å la være disse el testene,jeg kjenner at de stresser meg også..Men får vel bruke opp de som jeg har liggende.Hamstrer jo stort når man bestiller på billigtester..Lykke til da optimist,snart blir det vår tur også!!

Annonse

Gudbevares, der er du! Puh, jeg har vært skikkelig bekjymra optimist, du har skremt oss alle med ditt fravær!

Jeg fikk nesten datatrøbbel selv i går, for virusbeskyttelsen hadde gått ut, men nå er det renset opp her!

Ja da er vi alle samlet igjen og kan fortsette. Flott at mannen din får medisiner.

Jeg har mistet tante, er på dag 36 og passe frustrert. Har jo gått på 4 dobble pergo, har pause nå.

Fikk et bra svar inne på "slitere" for jeg lurer på om pergon har forstyrret opplegget her. Der var det en som hadde opplevd akkurat det samme i pausemånden sin, altså å bli tanteløs. Kan være en viss fare for at man blir overstimulert.....Ser an litt til før jeg løper inn til Trollelegen min!

Hei på deg,horatio:)))

Ja endelig er jeg tilbake for fullt!!! Har savna dere skikkelig mye her inne og vært kjempenyskjerrig på hva som har skjedd, for jo nesten abstinenser jo:)))

Hvordan går det med deg?Har du tatt noen test eller??

Å tenk om det virkelig kunne klaffe for deg nå da, det hadde du fortjent:))

Jeg er også i pausemnd nå, kanskje jeg også må belage meg på en sen EL da??Vet du når du hadde EL nå,tok du EL test?

Hei! Nei, jeg tok ikke el-test, men tror jeg hadde el for det stakk sånn som det pleier. Men jeg husker ikke når, er litt sløv sånn......

Men jeg er nok helt sikkert ikke gravid, tok en ny test i dag, negativ. og jeg hardde ikm 23 mai, så da burde den vært positiv uansett. Nei nå tror jeg nok jeg gir meg med prøvinga, tar det som et tegn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...