Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Først av alt, idag begynte mitt lille gullfrø i barnehagen.

Jeg stikker i kveld sprøyde nr 9. Kjenner det ulmer og til tider er litt ømt i området rundt eggstokkene, så da satser jeg på at det skjer noe.

Ellers er vel formen fin, når man ser bort fra det psykiske da, føler meg som en olm ku tiltider, litt kort lunte kan man godt si......

Imorgen skal jeg til ultralyd for å se hvordan det utvikler seg og for å bestemme neste skritt, spent ja.

Hvordan går det med dere andre stikkere da?

klem

Fortsetter under...

Hei kanskje06!

Da ligger vi nogenlunde likt... har stukket min 8 sprøyte i kveld og skal til undersøkelse i morgen.

Spent - dette er andre forsøket - og nå har vi forsøkt med nye medisiner. Sist ble det bare to egg på uttaket - så håper på flere nå - samtidig som jeg frykter at det ikke blir noen...

Men - kjenner at det "ulmer" litt jeg også...så vi får håpe det er en masse fine egg der inne :o)

Håper alt går bra i morgen og at vi får 2 fine egg inn igjen neste uke!

Lykke til til deg - så "høres" vi kanskje i morgen kveld!

Spennende å høre når vi er så likt i prosessen.

Må jo bli en rugeklubb neste uke også !!!

Hei.

Hadde min 9 sprøyte i går kveld. På ul idag. Ikke store nok eggposer. Ble satt på sprøyter noen dager til, i tillegg økte de dosen min til 300. Ny ul på mandag, for håpe utviklingen er tilfredsstillende da. Da blir det i så fall uthenting på onsdag.

Har ikke kjent noen ting til sprøytene, bortsett fra den etter hvert så velkjente hodepinen. Håper det er de siste dosene som skal til for å avle frem gullegget eller gulleggene.

Begynner å bli utålmodig nå........

Klemmiss

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...