Gå til innhold

Har fått fødeplass!!

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått fødeplass på Riksen, så er kjempefornøyd. Hadde ikke så god erfaring med Ullevål fra sist, så søkte derfor tidlig tidlig på Riksen denne gang. Skal være med på Stork-prosjektet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarte deg på skravlesiden, men svarer her også... Har termin 13. januar, men tenkte det var greit å søke tidlig for å være sikker på å få plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du til å søke så tidlig??

Har så lyst til å søke for og sikre meg plass, men skal ikke til lege før i uke 12...

Går det ann å søke på egen hånd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

Ville bare si at jeg har også fått fødeplass på Riksen (jippi!!!) og har termin 2. desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser også på at jeg kommer til å få knøttet på RH, jeg har termin 6. desember, men skal ha keisersnitt, så han eller hun kommer vel litt før. Kanskje vi sees på barsel...?

PS! Hva er Stork-prosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn en informasjon på spørsmål fra Ronja81 om Storkprosjektet.

Jeg ringte til riksen selv, og fikk holdt av plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringte riksen og sendte søknad selv. Ville ikke vente til jeg hadde vært hos legen, for da kunne det allerede være fullt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått plass på A-Hus.termin 2 desember. vi kunne velge Riksen men jeg synes det er langt vei å kjøre og det mye trafikk på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang fikk jeg legen min til å søke for meg med en gang jeg viste jeg var gravid. Hadde en OK fødsel på Rikshospitalet, men fikk ikke epidural selv om jeg ventet i over 4 timer etter at jeg kunne fått det. De har kanskje mange andre pasienter anestesilegene må ta seg av der. det er jo ikke så viktige med oss som skal ha barn, vi overlever jo uten.

Men denne gangen vil jeg prøve Ullevål selv om jeg har fått blandede tilbakemeldinger fra de som har født der. Har lyst på familierom med litt ro og fred etter fødselen. Jeg tror ikke jeg trenger så mye hjelp etter fødselen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått plass i dag på Riksen...yes, nå ble jeg glad. Nå håper jeg bare spiren sitter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tja, litt mer positiv, men får vel endelig svar på tirsdag. Da skal jeg til ny UL...takk som spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...