Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har kjøpt nesedråper vi begynnte å gi til henne i dag, å det hjelper litt virker det som. Men vi synes hun har så ekle hvinelyder til tider. Hun "kaster" hodet bort fra puppen og leter etter luft liksom. Pluss at hun får sånn ekkel hvinelyd når hun leter etter puppen å av og til i søvne også. Ringte barselhotellet å de sa jeg skulle ringe lege, men da jeg ringte legen så fikk jeg bare beskjed om å kjøpe nesedråper, å det fikk jeg beskjed om før jeg fikk forklare lydene. Sa hun var tett å hadde ekle hvinelyder. Kjøp nesedråper du, fikk jeg høre med en gang......

Er så redd for at det skal være noe annet enn at hun er tett. Jeg hadde maaaaasse falskkrupp da jeg var lita, hadde masse problemer med halsen grunnet alt for store mandler å er så redd for at jenta mi skal få akkurat det samme.....

Det er så ekkelt at hun er slik, også pga at jeg føler det er min feil. Passer hele tiden på at hun ikke fryser, å ikke er for varm. Men hun kan begynne å kaldsvette når som helst. Feber har hun heller ikke. her har hun levd i 12 dager å allerede er hun i uggen form.... får skikkelig vondt i meg.

Fortsetter under...

Heihei SuperGlad

Husker deg fra bim. Gratulerer med prinsessa.

Min lille var også sånn til å begynne med. Laget merkelige veselyder og var veldig tett. Vi kjørte på med saltvannsdråper og morsmelk og hevet hodeenden av sengen hans og etter noen dager gitt det bedre. Hadde det vært falsk krupp hadde du vist det helt sikkert. Det er helt vanlig at små babyer er litt tette :o)

Ville krevd og fått legen til å lytte på jenta di..

Jenta vår har vært tett med kraftig hosting (som blir værre og værre) og surklelyd når hun puster, har vært hos legen 3 ganger (skal ringe etter ny time i morgen) og får samme svaret hver gang, det går over i løpet av en uke eller to..

Hun har hatt det slik i 2 mndr...

Vi bruker også nesedråper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...