Gå til innhold

Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ikke gått på hormonell prevensjon på to år og er nå i min 6pp, men jeg følger meg ikke gravid så om ikke mange dagene er jeg nok inne i den 7pp.

Lurer på om det er mange andre som har prøvd en stund der ute??! Alle rundt meg blir gravide på 1,2,3 så jeg begynner å føle meg litt unormal.

Fortsetter under...

Da har du kommet på rett plass! Du er ikke unormal!! Jeg er "bare" i min 2 pp, men er redd for at det skal bli flere. Er i "befruktnings" uka nå, så til uka blir det "Symptomjakten" uka, så blir det "Teste" uka.... Så får vi se hvordan det går med meg!

Lykke til :o))

Hei!

Vi begynte å prøve i august-05. Ble gravid etter kort tid, men mistet i 12 uke. Vi begynte å prøve igjen med en gang, men er ikke blitt gravid enda. Er nå i el- tiden, og håper spiren sitter denne mnd!! :)

Lykke til!

Annonse

jeg går nå inn i min 2 pp....så jeg er ganske fersk i detta :) Håper selvsagt at det ikke blir mange pp. Skulle hatt TR i dag (om det er samme syklus som da jeg gikk på pilla)....men den er ikke dukket opp enda...Så det er jo lov å håpe :)

Hei anonym:) Jeg trur du kan bare slappe av en liten stund til, det er ikke så unormalt at det tar litt tid:) Å alle rundt deg kommer fortsatt til å bli gravide på en to go tre.. Jeg vet at det ikke er akkurat det du skulle ønske, jeg er i akkurat den sammen situasjonen.. Og jeg har vært her i et år, vi prøver på nr 2, og alle sier at det er mye lettere enn nr1, men ikke her nei.. Jeg har 2 eller 3 venninner som har fått nå, de begynte sammtidig som meg å prøve, jeg sitter her enda.. Har begynt med utredning og akkupunktur, har hormoneller forandringer i kroppen som gjør det vanskelig å bli gravid.(manglende eggeløsning) Men det kommer en dag, tenk jeg sitter her å skriver akkurat det samme irriterende som alle sier: Det skjer når det skjer.... Du får ha lykke til videre..

Jeg er i min 15 pp...

Tiden går egentlig fort selv om det føles som om den går kjempesakte tiltider..

Har også fått høre at jeg mest sansynlig ikke har el hver mnd pga litt varierende syklus,men vi får bare ta tiden til hjelp.

Jeg gidder ikke "stresse" lenger...

Annonse

Håper du ikke synes jeg er frekk som kommer her og svarer siden jeg er gravid, men vi prøvde i 6-8 mnd og traff EL hver gang. Det er klart man blir motløs av slikt og lurer på om noe er galt. Jeg var kjempeoverraska og kunne ikke tro det da det etter en stund dukket opp to streker på pinnen...

Jeg vet det er mange som har prøvd lengre enn det vi gjorde, men jeg tror at det jeg prøver å si er at man ikke må gi opp. Plutselig sitter spira, ofte når man minst venter det :-)

Lykke til!

jeg har to barn før, det gikk veldig raskt å bli gravid. siste ble født i '99 og jeg er nå i nytt forhold og endelig klar for felles barn. det tok jo selvfølgelig laaang tid før jeg fikk time hos legen til å fjerne spiral 25/4 og prøvde iherdig. Har IKM mellom 17-20 mai, litt usikker på dato. Føler at det kan ha klaffet under første EL pga ulike symptomer, men er veldig spent. tok CB test to ganger alt, negativ :) jeg er snart 35 så føler klokken tikker allerede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...