Gå til innhold

gravid kjeftsmelle....

Anbefalte innlegg

jeg har en mnd. igjen til termin og holder paa aa bli gal av den lille soete 6aaringen min...

han tuller og toeyser om alt muligt. skal jeg gi han en beskjed saa gjoer han det ikke, maa foelge han overalt...

tror han merker at mor ikke har overskudd til forandlinger lenger... det pleier aa ende med at mor hever stemmen og gjerne sier ting uten aa tenke seg om...

han er frekk og utidig, det er helt pyton, for jeg faar ikke snakket ordentligt med han i det hele tatt, han bare ser paa meg, mens han lager grimaser.

holder paa aa miste besinnelsen mer enn en gang om dagen:(

uansett hva det er han skal gjoere, fra aa tisse til aa spise,legge seg, vaske seg, off alt igrunn...

han har medisiner som har hjulpet han mye, men naa virker det som om alt er snudd:(

det vaerste er jo at jeg vet at det er min feil og klarer ikke gjoere noe med det:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5081306-gravid-kjeftsmelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår hvordan du har det. Jeg var ikke slik under graviditeten, men etter jeg fikk "tulla" for 9 uker siden. Føler jeg rett og slett ikke har overskudd til å håndtere alt på "riktig" måte og kjefter kansje litt for ofte nå. Dessuten har han vært enebarn helt til nå og blir snart 11, så det er store forandringer for han også. Men begynner å merke at det bedrer seg både for han og meg..... alt går seg til.

Lykke til med baby

hei:) takk for svar.

min "lille engel" har og vaert enebarn i alt for mange aar... saa jeg gruer meg litt til hvordan han kommer til aa ta det naar babyen kommer:)

han snakker masse til magen naa og synger... haaper han er like entusiastisk naar lillesoester kommer:)

Han kommer sikkert til å forgude henne!!!

Slik er det hos oss, og han gjør ikke henne noe vondt. Men det går mer utover meg på den måten at han er sint og sur og tverr. Men det var verre de første ukene, da kunne han si "du er bare glad i Mira" når jeg satte grenser for han. Dette gjør jo kjempevondt i en mammas hjerte. Men han følte seg litt tilsidesatt da stakkar. Men det var jo sant hadde ikke så mye tid til han som til babyen da. Men ting er mye mye bedre nå allerede. Barnog særlig barn med ADHD må ha litt tid til å venne seg til ting.

Det går nok bra skal du se. Hvor gammel er gutten din?

hei igjen:) tar litt tid aa svare hehe:) er ikke saa ofte jeg er paa, siden det ofte er lite aktivitet her:)

gutten min er 6 aar og begynner paa skolen til hoesten... skal paa mote med skole, pp-t, bhg og kommune i dag. gruer meg litt, er nok mest spent paa hvordan skolen er i forhold til bhg... er saa utrolig fornoyd med bhg. de har hjulpet meg utrolig mye, haaper jeg faar en like god erfaring med skolen...

hvordan er det med din gutt paa skolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...