aktivtass Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 men tok en quicky test (eller noe sånn) i dag, og det kom frem en lys lys rosa strek...trodde begge strekene skulle bli like rød...men den ene var dobbel så mørk som den andre...er så kjipt å ikke vite helt sikkert...har egentlig ingen symptomer, bare litt trett....noen av dere som kan hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lima og meg Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Sånn var det til meg også.. Tror det er bare det at du har litt lite av det HCG (?)-stoffet i kroppen enda... Streken blir sikkert tydeligere om du tar en test om noen dager. Jeg var i hvertfall helt gravid;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gifteklar:0)) Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 min strek var også veldi svak og jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelingelate med to tomater Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 En strek er en strek:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå