Gå til innhold

HOSTESAFT. ER D LURT DA??

Anbefalte innlegg

HEISANN DAMER. .

nå har jeg vært på Felleskatalogen og lest litt ang.hostesaft og graviditet. .d var ikke oppløftende lesing,nei,så jeg håper at d ikke er solvipect som brukes av dem som tar d for å bli lettere gravid. .

for d hørtes ut som om d gjør mere skade enn nytte.

så jeg tror jeg utsetter kuren litt,jeg. .

til dere som tar hostesaft vil jeg anbefale å lese hva d står i Felleskatalogen først. .

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5081222-hostesaft-er-d-lurt-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Gammelmamma

Lurer på om du har lest på Solvipect Comp (som ikke er det samme som Solvipect som man får reseptfritt)?? Vanlig Solvipect står det jo at er ufarlig å bruke, og så vidt jeg har skjønt er det dette mange her inne på BIM prøver ut. Har ikke prøvd det selv da, har jo blitt gravid før uten slike hjelpemidler, så stoler på at "slimet mitt" er som det skal jeg :-) Ellers lykke til i sengehalmen da, håper det klaffer denne pp'n!!

Hei Ninni35.

ja,jeg har lest på begge to,men er litt skremt likevel,jeg. . jeg tenker litt som så at har d vært noe å anbefale for graviditet så har d kanskje vært gitt av leger,eller i d minste anbefalt.. eller er jeg på bærtur igjen?? ={}

nei,d er vel jeg som er overhysterisk ifht.medisiner. men kanskje d hjelper eller kanskje d hjelper kun i luftveiene?? ikke vet jeg. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...