Gå til innhold

Skikkelig forkjøla og gravid, har noen spørsmål


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan svare meg. Er litt bekymret skjønner dere. har gått og hostet nå i snart 2 uker. var til legen og fikk beskjed om at det var virus og ikke verken bakterier eller streptokokker. Så bare å vente... Ja, det ar det da. Er nå litt bekymret allikevl jeg da. Er i 7 uke og redd for om det kan påvirke fosteret at jeg går her og hangler, kroppen jobber skikkelig kjenner jeg. Noen som vet noe om dette? Vær så snill å gi meg noen svar, kanskje blir jeg litt mere rolig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Jeg har gått å lurt på det samme, sliter med forkjølelse selv og blir selvfølgelig bekymret for den lille. Spurte litt her på forumet denne uke, og fikk til svar at babyen ligger godt beskyttet, og at det ikker er noe særlig sjanse for at den skal ta skade av det. Men feber over 39 er visst ikke bra. Da er det lurest å ta febernedsettende. Du kan trygt ta Paracet i anbefalte doser, men vær forsiktig med andre smertestillende, de skal du vist holde deg unna.

Håper vi blir friske snart begge to, og at de små vokser og utvikler seg de skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...