Gå til innhold

Ang. klær for gravide

casber

Anbefalte innlegg

Hjelp! Nå er jeg 27uker og veier 72 kilo. Har frem til nå brukt olabukser en del. Men nå begynner alt å stramme så veldig på magen. Har stort sett handlet klær på H&M. Hva skal en gjøre om noen uker når ingenting passer lenger? Har bukser i large som er store i låra men for små rundt magen. Hvor kjøper dere klær? Har dere noen gode tips? Har noen handlet av TOO-CHIC online? De hadde mange fine klær, men det blir jo vanskelig når en ikke får prøvd dem. Finnes det klkær for tvilling gravide?

Fortsetter under...

Ja, dette er ikke lett! Jeg har trålet alle byens butikker, og det er faktisk på H&M at de har det største utvalget av mammaklær. Men om det er noe spesielt for tvilling-mammaer, det vet jeg ikke. Jeg fikk kjøpt meg ei dongreybukse på H&M med en kjempestrikk i livet, som kommer til å passe hvertfall ganske langt framover.

Og på KappAhl der har de også bukser, med store strikker. Det er faktisk det eneste de har innen mamma-klær. Jeg spurte om det "bare var bukser" de hadde i mamma-klær, for det syns jeg er dårlig av en såpass stor kleskjede. Fikk et halvspydig svar tilbake at det var vel ikke bare bare! Og da svarte jeg som sant er at det syns jeg faktisk er bare bare - og ikke så rent elendig. Så jeg var sikkert den kjipeste kunden den dagen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...