Blund Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Dagens lille syt er jeg redd Er så trøtt for tiden, og konstant småkvalm. Orker ikke mer enn jobb, så er veien hjem en prøvelse før det bare er å ligge på sofaen resten av kvelden. Men dagns lille tips, for de som sliter med appetitt, for meg er i alle fall frokostblanding lettere å spise enn det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 takk for tipset brødmat smaker ikke godt lengre, og jeg er bare 6 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 Uff, jeg har heller ikke matlyst store deler av dagen, men så på kvelden blir jeg kjempesulten. Er kvalm og utrolig trøtt... Jeg er ikke på jobb, for har fortsatt permisjon fra førstemann på snart 10 mnd, men det er utrolig slitsomt å passe på han hele dagen. Flott at bestevenninnen min vet jeg er gravid igjen, for hun avlaster så godt som mulig (hun er også i permisjon - vi fikk barn med 6 dagers mellomrom)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå