Gå til innhold

Noen fra Vadsø her..eller i nærheten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor i allverden får dere tak i mammaklær? Må man bestille alt på nett?

*Sukk*

 

*Tilflytter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare på det du spørr om men...vi flytter nordover i morra til Berlevåg..er jo hvertfall i FInnmark da..!!

Skal du føde i Kirkenes?? Har du fått time til 18 uker ul??

Har ikke vært til min første kontroll enda jeg..er bare 9+2 uker i dag!!

Er vel ikke sååå lang ventetid på ul der oppe håper og tror jeg..

Tar vel første kontroll rundt uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg var på min første kontroll 3. mai og da var jeg mellom 6 og 7 uker på vei..jeg fikk velge meg time, så ho hadde nok god tid...:)

 

Ser ut som at jeg skal føde i kirkenes -foreløbig..mulig vi trekker sørover før den tid, men det vet vi ikke enda..

 

Jeg venter på svar ang ul i uke 18..det er ca akkurat når jeg kommer hjem fra syden - og jeg GLEDER meg! Tror ikke det er så innmari lange ventetider her, greit nok at sykehuset i kirkenes dekker store geografiske områder, men det er ikke så mange mennesker pr m2 hehe..

 

Jeg er litt engstelig med tanke på avstand og sykehus og alt det der, men har prøvd å ikke tenke så mye på det....det går jo bra med de aller fleste... :)

 

*tilflytter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes NOE på brio i Kirkenes, ingenting i vadsø da jeg gikk gravid der iallfall. Trenger du noe større enn størrelse M eller L kan du likesågodt kaste deg over nettbutikkene med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor i Kirkenes,og jeg kan vel si at jeg ikke har sett snurten av mammaklær her oppe..Bortsett fra en og annen t-skjorte på Brio..:)

I mitt første svangerskap bestilte jeg mammaklær fra H&M, og jeg blir vel nødt å gjøre det denne gangen også..Skal i bryllup i oktober, og jeg regner med jeg er ganske stor da,så jeg lurer veldig på hvor jeg skal få tak i et "bryllupsantrekk" til da..Må vel bare begynne å leite..:) Har termin 14.januar,så kanskje vi treffes på sykehuset??:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei mamman til A & M+et nurk

 

Bor i Kirkenes,og jeg kan si at ventetiden på ul er nærmest ikke-eksisterende..Hehe.. Selv om de bare er to gynekologer på sykehuset, så er det ikke noe problem å få time til ul, virker det som.. Hadde litt problemer i forrige svangerskap, og da var jeg til ul ca annenhver uke.. Men det var kanskje ikke ventetid da, siden det var et spesielt tilfelle.. Men ta bare kontakt med jordmor Veronica Bush på legesenteret, eller en lege, eller den du måtte ønske å gå til, så ordner de dette..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...