Gå til innhold

Går alt i vasken nå...? Nervøs....

Anbefalte innlegg

Nå var alt klart med samtaler og prøver etc, men i dag har de ringt fra gynekologen og lagt igjen beskjed på svareren at jeg må ta kontakt i morgen (jeg så selvfølgelig ikke beskjeden før det var stengt i dag...). Hva betyr det? Det må vel være noe som ikke er som det skal da, for ellers kunne han vel bare sagt at alt var i orden....? Jeg tok både celleprøver og hormonprøver, men vet ikke hvilken av de to det kan være snakk om, er bare så utrolig redd for at det skal være noe i veien som gjør at det ikke blir noe av å reise til Stork i slutten av måneden. Sitter her og er helt klare, med siste dag mensen og skuffen full av eggløsningstester, så vi er IKKE klare for at det skal være noe galt.............????

Fortsetter under...

Hallois..

Vet godt hvordan det der føles, men det er ikke sikekrt det er noe galt. Kanskje bare en lykkeønskning.. hvem vet..

Ting tar tid, og det er ikke alltid ting går etter planen. det vet vi alt om. Vi var i køben for en uke siden, og da vi ringte stork å gav beskjed sa de at vi måtte på en ny gu undersøkelse, invendig ultralyd, dette pga at jenta mi hadde gått på hormoner. Så vi måtte til helsingør og greier, å vi visste jo ikke om dette så da var stressfaktoren høy noen minutter.. så ting går ikke altid som planlagt. Bare ta ting som det kommer.. Vi er vant til uflaks men så går det bra til slutt.. Lykke til.. å nyt hvert minutt på stork.

Vi skal ta test til uken å er kjempespente..

Lykke til

Det var ikke lykkeønskninger akkurat, det var celleforandringer... Så nå ser det ut som Storketurer og babyplaner må legges bort en stund....

Håper alt går bra for dere og at det lyser pluss i alle vinduer når dere skal teste ;-)

Det var jo trist.. håper det ikke er altfor alvorlig og at du holder deg oppe selv om det er vanskelig..

La meg høre hvordan det går.

Ja vi håper det lyser og er streker over alt på mandag tirsdag eller onsdag...

Lykke til å jeg håper dere snart kommer dere til stork.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...