Gå til innhold

Når hadde dere samleie rundt eggløsning?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er veldig nysjerrig på om denne teorien stemmer ....dette med at ønsker du en jente så bør man ha samleie 2-3 dager før eggløsning,ønsker man seg en gutt så bør man ha samleie samme dag som eggløsning eller litt senere.Noen som har tenkt på dette før dere ble gravide?

Hva er deres erfaring og hva venter dere?

Fortsetter under...

Jeg ble gravid ca.en uke etter eggløsning,venter en gutt. Dette er min første, så jeg har ingen erfaring med det.

Vi ønsket jente, så kanskje vi skulle prøvd noen sånne teorier.Også hørt at om man tar badstu rett for samleie, er sjansen for jente størst, men dette er jo kun spekulasjoner. Nei, så lenge babyen er frisk og rask, får vi ønske velkommen det som kommer.

Hei!

Vi har tre gutter og ei jente, og med guttene hadde vi sex dagen før/samme dagen som jeg har eggløsningssmerter og med jenta må det ha vært minst tre dager før. Så teorien stemmer på oss. Har også vært gravid ennå en gang - da ble det oppdaget MA i uke 14 og disse første ukene var veldig lik de første ukene med jenta; masse kvalme og annet ubehag - det hadde jeg ikke med guttene. Og denne gangen hadde vi sex tre dager før eggløsningssmertene satte inn...;-)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...