Gå til innhold

irritabel og aggressiv

Anbefalte innlegg

jeg føler meg rådvill og utilpass med å bli så sinna som jeg fortiden kan bli,ønsker at noen kan svare meg på om det er vanli,eller om jeg står alene om dette,det er skikkeli trist for meg i grunn,for jeg endeli har fått bebi i magen og elsker min sjønne familie mer en noen ting i verden,hvorfor fyker jeg da helt hemmningsløst opp for den minste ting med roping og kjefting,vil da ikke skremme bort bebien,håper virkeli det er noen gode råd her inne,da jeg sjemmes å snakke om det til noen jeg kjenner.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5080767-irritabel-og-aggressiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Du er ikke alene!!!!!!:)

Har hatt noen veldig lite rasjonelle reaksjoner på ting mine nærmeste har sagt eller gjort. Er i tillegg nesten paranoid på folk rundt meg. Alt og alle irriterer meg og jeg tror alle er imot meg. Jeg er på ingen måte sånn ellers. Til å begynne med stresset det meg. Nå prøver jeg å tenke at disse følelsene skal få lov til å være der, men at de skyldes graviditeten. Da blir de ikke så farlige. Jeg har også sagt til min kjære mann at jeg trenger mye omtanke og oppmerksomhet nå selv om jeg kanskje ikke er like lett å elske alltid. Innimellom er han veldig flink til det og da blir alt mye bedre:) Jeg er bare i uke åtte, men har merket en forandring i humøret fra de første ukene. Lykke til og ikke fortvil! Bebien din har det nok trygt og godt uansett! Det er ihvertfall ikke noe å sjemmes over!

Klem

"Jeg har også sagt til min kjære mann at jeg trenger mye omtanke og oppmerksomhet nå selv om jeg kanskje ikke er like lett å elske alltid. Innimellom er han veldig flink til det og da blir alt mye bedre:)"

Akkurat de ordene der tar jeg min frihet til å røve og gi til min kjære...

Vi trenger å snakke om dette. Jeg er ikke enkel for tiden, og han løser det bare ved å stikke av og være borte- noe det så absolutt ikke blir bedre av....*sukk*

da sitter jeg og venter på at han skal komme tilbake og så bygger jeg opp enda mer aggresjon mot han og at han ikke gjør NOE og hjelper meg noe...Ond sirkel det der.. Syns du bare sa det så fint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...