Dua :o) Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 barseltreff? itilfelle hva gjør dere? og hva serverer dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Vi er ikke med på dette. Vet ikke om det er noe slikt her. Har ikke hørt noe om det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg går i barseltreff hver 14.dag! Det varer 2-3 timer, vi skravler, ammer og spiser deilig lunsj med påfølgende kake og kaffe....mmmmm!! Kjempekoselige jenter jeg har kommet sammen med denne gangen, de er på min alder og er alle flergangsfødende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Vi er ikke med på noe treff. Det ble oppretta noe grupper for de som fødte rundt samme tid som meg he ri byen, men da var det for den ene gangen og jeg ble syk den andre. Så jeg rakk ikke å bli kjent med noe av de damene gitt. Sikker kjempekoselig for de som er med på slikt. Men mye koselige damer her å prate med =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Her ble det også tromma sammen no greier men det gikk ikke så bra, var meg og ei til som møte opp.... Og etter det var det ingen som møtte opp... Syns det er litt trist fordi jeg hadde så forventninger til det:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mai 2006 vi er 8 damer som treffes hver 14. dag. det er så koslig. Neste gang skal jeg ha....spekulerer litt på hva jeg skal servere. Skal ikke være så avansert men litt trivelig at det er godt og da....også er det jo midt i lunch-tiden. Jeg er ihvertfall sulten på den tiden. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg skal også ha neste gang, lurer fælt på hva jeg skal servere. På de andre treffene er det blitt servert hjemmelagede supper, salater, paier... jeg er egentlig ingen gourmet, så tar gjerne imot tips jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 19. mai 2006 #8 Del Skrevet 19. mai 2006 Er ikke med på noen barselgruppe. HS dannet en, for de som fødte rundt samme tid. Vi er bare 4 stk, og prøvde å få til et treff 2 ganger, evt. trilletur. Bare to som møtte opp hver gang. Litt synd, da vi bor så nære hverandre. Kun 10 min avstand mellom alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 19. mai 2006 #9 Del Skrevet 19. mai 2006 Kan jo servere noe lettvint, f.eks: fingermat? Eller smørbrød med forskjellig pålegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dua :o) Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 19. mai 2006 ja....bør helst være litt lettvint ja....får se det litt an.....ennå noen dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 19. mai 2006 #11 Del Skrevet 19. mai 2006 Du finner nok ut av det. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 19. mai 2006 #12 Del Skrevet 19. mai 2006 Jo, en annen ting jeg kom på etter å ha postet forrige innlegg. Hva med pastasalat. Det er godt om sommeren. Eller taco/fajitas. Det liker jo alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå