Gjest Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Denne uken har vært rar.. jeg er bare 17 år (altså, blir 18 den 20. juni da) og på mandagen 15 mai fikk jeg vite at jeg er gravid.. De ba meg komme tilbake for å ta en ekstra test for å være sikker.. den tok jeg i dag! den viste også positivt.. så her sitter jeg, gravid og forfjamseT! jeg har ikke gjort noe annet enn å tenke siden mandagen.. Nå er jeg 4 og 1/2 mnd på vei ca! Jeg føler meg ikke helt normal, men det kan jo ha noe med at jeg har fått halsbetennelsE =S ikke vet jeg.. heheE! i morgen skal jeg og typen fortelle hele greia til foreldra mine.. det kan jo bli interessant.. mamma kommer nok til å ta det ganske bra, men pappa er jeg mer skeptisk til.. På lørdagen er det foreldrene til typen sin tur til å få seg et sjokk! er redd moren hans kommer til å flippe ut, men så fort alle kommer seg over sjokket blir de nok glade for å bli besteforeldre=) LateR Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5080657-fikk-vite-at-jeg-er-gravid-denne-uken/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå