Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt mulighet til å være så aktiv her i det siste, men ser det er utrolig mange som har fått positivt resultat, dette gir oss slitere håp og tro på at det også vil gå på et forsøk oxo for oss.

Jeg vil derfor ønske dere masse lykke til videre og skal kysse alt for at spirene deres vil sitte :-)

Og... til dere som desverre ikke har lyktes vil jeg sende over tusenvis av trøsteklemmer og håper dere allikevel raskt klarer å komme over skuffelsen og kan se frem til neste forsøk så skal jeg krysse alt for at det er deres tur og at det vil ende med en liten spire... Håper det snart vil bli stor mage på alle her inne :-)

Mange klemmer og lykkeønskninger fra lille...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5080618-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, nå er det det 1000 innlegget jeg svarer på her i kveld - virker sikkert helt desp, men det får stå sin prøve, hehe...

Enig med deg i alle fall. Ønsker alle alt godt og at de skal få sitt ønskebarn, det fortjener vi alle siden vi har strevet slik...

Samtidig er det deprimerende med "gode" statistikker for andre, det betyr færre sjanser for at en selv skal lykkes om en skal være 200 % ærlig...

Men en må jo bare fortsette å stå på, kan jo ikke gi opp...

Høres sikkert ut som en skikkelig hurpe nå, men etter års prøving og et utall forsøk må en jo få lov til å bli bare BITTELITT ego :-)

Det betyr derimot IKKE at man ikke ønsker det beste for alle høner her inne...

JAja, satser på "hatmail" på dette innlegget, men dette er bare et hjertesukk fra en gammel & sliten høne med uttak på mandag.

Klemmer til alle

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5080618-hei-alle-sammen/#findComment-5096880
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...