MagiMix Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei jenter Det er lenge siden jeg har vært på denne nettsiden, og hadde nesten glemt hvor mye bra det finnes her Jeg var her sist da jeg ønsket å bli gravis med barn nummer 2. Og etter 6 mnd ble jeg gravid. Nå er resultatet , en gutt, 1 1/2 år gammel. Tiden flyr!! Rart med disse barna, nå kan jeg tenke meg ennå en - men må nok diskutere ferdig med mannen først. Han er ikke helt enig. Tips til gode argumenter tas forrøvrig imot med stor takk! Det jeg egentlig skulle fortelle var det at når jeg desperat ønsket å bli gravid, brukte jeg alle mulige tips her inne for å bli gravid fort. Det ble nesten litt mye til tider...kapsler, hostesaft, sex 2.hver dag etc etc. Da jeg "ga litt opp", skjedde det! Og..Persona-tester funker veldig bra! Det er egentlig prevensjonsmiddel - dvs for å finne trygge perioder, men de funker også bra som både test for eggløsning og graviditet - dessuten er de mye billigere! Det er ikke alltid de ligger fremme på apoteket, men spør, så finner de dem til dere. Lykke til alle prøvere, kanskje klarer jeg å overtale mannen min slik at jeg ender opp her igjen også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5080610-tips-til-dere-som-lurer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
en-to-tre har født c Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 heisan vi har to små.. og skal ha nr. 3 om vi får det til (!) men argumentet til min mann som forøvring ikke var spes. vansklig... : vi kommer sannsyligvis å angre på om det om vi ikke får en til (om tanken er der) MEN vi kommer jo ikke til å angre når vi først har fått han/hun!!!! OG siden vi "drar"" på årene er det best å komme i gang før alderen vår tilsier at vi ikke har hverken tid eller ork til et spebarn til!! Det er en tid for alt!! Men lykke til og bearbeid sakte men sikkert.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5080610-tips-til-dere-som-lurer/#findComment-5080758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå