MammaUlv Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er liksom ikke måte på hvilke ting man skal begynne å tenke på nå som det vokser i magen.. Kan jeg dra i svømmehallen med barnehagen og bade der? Er ikke farlig det vel? Og hva med bading i syden? I basseng og i havet? Håper noen har tid til å svare:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Bading er kjempegod trim for gravide - spesielt når magen blir stor. Det du ikke skal gjøre - er å være i vann ( basseng, badekar, havet...) etter at "proppen" har gått. Slimproppen ligger nemmelig som en beskyttelse for den lille der inne - og når denne løsner - var det et par uker før fødsel , mon tro ? - så er du ubeskyttet for bakterier. Så kos deg i vannet nå du ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaUlv Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mai 2006 Tusen takk for svar! Er bare i 10. uke nå, så da har jeg maaaange mnd med deilig svømming foran meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg hadde en del smerter med bekkeløsning første gangen og da var det utrolig godt å bli helt vektløs i vannet! Så godt for en sliten korsrygg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaUlv Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mai 2006 ja..har slitt litt med bekkenet sånn før ejg ble gravid også..kjenner at det røyner på litt innimellom når jeg har vært over-"flink" på jobben og løfta og slitt alt for mye på barna der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå