Gå til innhold

promper så vavittig vondt, blir kvalm!

Anbefalte innlegg

Nå tørr jeg ikke være noe annet en anonym. Men de siste dagene har jeg begynt å prompe helt for j*** vondt. Blir skikkelig kvalm av lukten og brekker meg. Er dette normalt. Hva skal jeg gjøre for å få luktfri promp, evt. slutte å prompe.

Fortsetter under...

jeg får vel svare jeg da.

jeg tror det er normalt, jeg gjør det i hvertfall. og klarer ikke holde igjennheller for jeg merker ikke at de kommer og det er flaut.

og de kommer hele tiden når jeg går i trapper.

vet om fler som snakker om svangerskaps fising.

kjent problematikk tror eg.....har hatt det sånn tidligere i sv.skapet men nå er jeg 7dager over termin og har ikke prompet plagsomt pålengelengelenge. men gud for en plage da det stod på!!! morsomt egentlig også da, til å få prompefiseog bæsje humor av...

Jepp, definitivt medlem i prompeklubben, jeg også. Det eneste babyen min kommer til å høre av lyder i svangerskapet er prompelyder. Tenk når babyen er født, kanskje prompelyder er det eneste som får ham til å sove!!?

Fra spøk til alvor, er skikkelig plagsomt. Tror imidlertid ikke det er noe særlig man kan gjøre annet enn å holde fordøyelsen i gang med frukt, grønnsaker, fiber og masse vann. Og kanskje Biola??

Lykke til!

Annonse

Måtte le når jeg leste denne tråden!!

Har vært veldig plaget selv både med treg mage og masse ekkel promping. Jobb har vært kjempeproblematisk og til tider har jeg sikker gått på do hver halvtime....

Babyen i magen ligger sikkert og koser seg i mitt litte boblebad=o)

For meg funka det da jeg begynte å spise fiberrik og drikke biola. - og masse vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...