Gå til innhold

August: mindre "liv" i uke 29?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er nu i uke 29, synes at jeg merker mindre "liv" end jeg gjorde for et par uker siden, er det vanlig?

 

Har babywatch, så er ganske rolig, når jeg hører pulsen slå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også der men synes det er veldig opp og ned,noen dager lite liv og andre dager turder det fælt der.

Så lenge jeg kjenner liv hver dag blir jeg ikke bekymret..går det ett døgn uten liv selv ved å dytte og få i seg søtt så ringer jeg føden.

Tror det er vanlig at det er litt opp og ned med bevegelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan

Jordmora spurte meg nå om jeg hadde begynt å merke rytmen til baby`n... På denne tiden skal de begynne å komme inn i soveperioder og våken perioder,

kanskje det er derfor du kjenner mindre?

 

Jeg er i uke 27, (28 iflg barn i magen)så hos meg er det fult liv hele tiden, men er innstilt på at det blir litt mer rolig om noen uker da..

 

Så lenge du kjenner liv hver dag trenger du ikke å bekymre deg :-)

Er deller ikke like stor plass inni der nå, som for noen uker diden, begynner å bli trangere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i uke 29 og var til kontroll hos legen for noen dager siden. Jeg mente da at jeg i noen dager hadde kjent mindre liv enn tidligere, og han mente det kunne ha med å gjøre om barnet ligger vendt innover eller utover. Det ville bli mer liv igjen sa han, og riktig var det. Lørdag kveld var det fullt baluba der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...