Mamman til Maya Dénize Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Hva Gjør jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popkind Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei, jeg ringte dit selv, og de holdt av plass til meg. Du må kjappe deg, for jeg har termin 2 desember - og jeg fikk den siste plassen på den dagen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslemor77 Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg ringte og snakket med de på føden på riksen og fikk beskjed om å skrive et "søknads-brev" å sende så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 send en mail til overjordmor [email protected] Der må du fortelle hvorfor du ønsker å føde på Riksen, dato for første dag i siste mens / ul-termin, samt eventuelt fortelle om tidligere fødsler og hvordan din fysiske helse er nå. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå