mamsine Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Natt til 17.mai var jeg skikkelig dårlig... Hadde vonde rier med 2-3 min. mellomrom, nedpress, var veldig kvalm og fikk diare. Er ikke dette fødselstegn????? Vi dro ikke til syjehuset fordi jeg vil være helt sikker på at fødsel er i gang når jeg drar dit... Mye styr å ordne barnevakt til 2-åringen... Uansett varte dette i ca. 3 timer. Da sluttet det plutselig og jeg sov ganske godt i noen timer før vi sto opp og feiret 17.mai. Jeg var med å gikk i 17.maitoget, håpet det ville sette fart på ting, men neida.... I natt hadde jeg bare rier av og til, ingen regelmessighet og jeg sov så godt hele natta. Har 19 dager igjen til termin, fødte 15 dager før sist, og siden kroppen min driver og lurer meg hele tiden, går jeg her allerede og venter på at det skal starte!!! Er dritlei nå... Sutre sutre...
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Høres akkurat ut som slik jeg også hadde det natt til 17. mai. Mine kom med 4 min. mellomrom i 3 timer så stopp...har ikke hatt det siden. Har hørt at det kan tyde på at en fødsel er i nærmeste tid. Men mange har jo regelmessige kynnere hele svangerskapet uten at disse gjør deg noe moden. Har hørt at mange får diare noen dagen før de føder men dette er jo forskjellig fra person til person. Du bør kanskje dra og sjekke om du har noe åpning om de riene fortsetter og komme og gå. mange går med åpning i flere dager uten og vite det pga at de har hatt kynnere som har gjort virkning... Forstår at du er lei nå, får håpe det skjer noe snart da! Trøsteklem
nano Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Absloutt ikke for å ta motet fra deg, men jeg hadde det slik i en 4 -5 uker sist gang... gikk nesten tre uker over tida.. Tror det er veldig ulikt fra person til person dette gitt..!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå