Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 hvem er du egentlig.. er bare nuskjerrig syns du har mange gode svar, og råd for det meste... så lurte på hvorfor du har det?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 synes hun har mange teite svar og jeg. Virker blærete
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 Og her var an misunnelig anonym igjen. Expat har hjulpet meg masse i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Kanskje du syns hun er litt blærete fordi hun kan litt mer enn deg???? Tror Expat har mere greie på mye her enn noen av oss andre og kommer stadig med nøytrale og fine råd. Så det så!!!!!
Monstermamma Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Ja, all ære til Expat som virkelig orker å ta seg bryet med å gi alle grundige og fine svar! Du er skikkelig flink Expat! Tusen takk for god hjelp mang en gang!
Du og jeg og vi fire Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Slenger meg på her å sier meg veldig enig med at Expat er verd sin vekt i gull:) At hun tar seg tid til oss her inne synes jeg er flott. Ikke minst har jeg veldig tillit til henne og de svarene hun gir.
Crazywoman Skrevet 18. mai 2006 #9 Skrevet 18. mai 2006 ENIG! Hun har hjulpet mange, meg inkludert. Og en venninne som var veldig redd. TAKK!!
Ranveig R Skrevet 18. mai 2006 #10 Skrevet 18. mai 2006 Trur nok den godaste Expat har hjelpt veldig mange her, det er godt å ha slike "alt-mulig-orakel" som ser ut til å vite det meste om det meste.. Men viss du vil ha tak i ho bør du spørre på 1-2 år debatten, ho har (desverre) forlatt oss )
Expat Skrevet 19. mai 2006 #11 Skrevet 19. mai 2006 Hei! Er bare veldig interessert i tema, og leser for mye, kanskje... Her inne laerer jeg ofte mest! Takk skal du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå