Gå til innhold

Juni: hvor stor skal/burde...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

babyen være i uke 31? noen som har vært på UL rundt uke 31 som kan svare meg?? min er nå 1500gram. fikk beskjed om at jeg kom til å få en liten unge...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

d e nok inge fasit på kor store ongen skal vere.men det e no i dei siste vekene babyen vekse mest.kanskje den berre he stagnert litt no å so vekse den om ei stond:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid de får tatt målene sine så nøyaktig heller , så ikke heng deg opp i det ;)

Det er ukene fremover nå som babyen virkelig skal legge på seg , og hvis det stemmer at babyen din er litt liten , så kanskje den vokser litt ekstra i ukene som kommer nå?

Selv har jeg fått beskjed om det motsatte , min baby ligger hvertfall 5oo gram over gjennomsnittet utfra de målene som ble tatt på ul sist.Så jeg er litt redd han blilr veldig stor før han skal ut jeg ...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring med at de bommer veldig på det med vekt i forhold til ultralyd. Jeg fikk vite med første man at han ville veie ca 4 kg. Men han veide 3030g. Dette fordi han var lang å tynn. Spennende nå med andre man, de sier at han også kommer til å veie runt 4 kg, men det får vi nå se på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...