Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at alle de som er "besatt" etter å gjøre alt riktig egentlig er enten kontrollfrik eller fryktelig lite selvsikker. Amme til barnet er AKKURAT 6 mnd, ALDRI la barnet smake en skje is, ALDRI gi flaske (og gud forby mme), ALDRI være borte fra barnet. Er det ikke slitsomt å være en SÅ kontrollerende mor?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5078456-kontrollerende-m%C3%B8dre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ehh... hormonkrøll på gang? kan du ikke heller gå til kranglesiden eller holde det inni deg? får i hvert fall ikke noe seriøst svar av meg på et så useriøst innlegg. kanskje fordi jeg heller ikke følger beskrivelsen din, men uansett tviler jeg på du får noen ordentlige svar fra de som kjenner seg igjen.

Jeg har fullammet min baby i 6 mnd. Han har aldri fått mme eller flaske. Han har ikke fått is og jeg har ikke vært mye vekke fra ham heller.

Jeg fullammet fordi jeg hadde melk og han ikke trengte noe annet og fordi jeg fikk beskjed om det på helsestasjon.

Jeg har ikke gitt mme fordi han ikke har trengt det ettersom jeg har hatt nok med melk.

Han har ikke fått flaske fordi han nekter å ta flaske.

Jeg har vært lite borte fra ham fordi jeg ikke har familie eller kjenner så mangen her så det har vært vanskelig med barnevakt.

Is får han ikke fordi jeg ikke syns det er noen vits i å gi ham is når han er så liten.

Det har vært slitsom til tider, ja..Jeg er ikke kontrollerende men kanskje litt lite selvsikker....det er mitt første barn.

Jeg har samme erfaring som siste 'anonym' her.

- fullammet til nesten 6 mnd fordi det gikk helt greit, og hvorfor la være da??

- har nektet flaske fra dag en, og ikke fordi vi ikke har prøvd

- familien spredt for alle vinder og travle venner med egne små barn, så begrenset med mulighet for barnepass. men gjett om jeg gjerne skulle hatt en frikveld snart!

- gir henne ikke is fordi hun ikke er glad i søtsaker, og jeg gidder ikke presse i henne ting jeg vet hun ikke liker

Så før du vet litt mer om folk sin bakgrunn og årsaker til tingenes tilstand, kanskje du skal gå litt stille i dørene?

Slik at du ikke blir oppfattet som en kunnskapsløs dumrian? slik som nå :-)

Jeg sår i alle fall for hvordan vi har det i vårt hus! Nemlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...