Gå til innhold

hjelp - liten rosa blødning uke 6


Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Får litt på papiret når jeg tørker meg (unnskyld detaljene) og jeg blir litt fortvilet. Er det normalt - eller negativt? Tenkte straks på den store søppelsekken med bøker jeg flyttetpå i går og tenkte at det skulle jeg kanskje ikke gjort. Men da hadde jeg vel kjent det i magen med en gang at det ikke var så lurt eller?

Dessuten, jeg må ta kunne løfte noe? Er sikkert ikke derfor heller - mulig bare at jeg overreagerer, men kan jeg "blø" litt i uke 6 uten at det er noe feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

dersom du ikke får mye blod og smerter tror jeg du kan ta det med ro. Men er du urolig så kontakt legen din som kan gi henvisning til ul.

Jeg blør selv litt nå og da, har gjort det siden uke 6 og er nå i uke 9. Får blod på papiret innimellom når jeg er på do og det kommer sammen med slim/utflod - altså ikke alene dryppende.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det ble med det lille rosa...gudskjelov. Man begynner jo å tenke både det ene og andre. Jeg er "redd" for at det skal skje noe - og spesielt påpasselig etter at det har tatt oss 2.5 år å få til denne lille spiren.....

Men dette går nok bra!! Føler meg i finfin form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "Snart??"

 

Jeg er i samme situasjon som deg, men jeg får rosa utflod på papiret innimellom, aldri rent blod. Har hatt det siden uke ni og nå er jeg i uke tolv. Snakket med legen om det, men han sa at det var helt normalt. Blir litt engstelig likevel

Har du vært til ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...