Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min er født stor. Og det var ikke fordi jeg hadde matorgier i graviditeten, eller satt på rompa i 9 mnd. Jeg gikk ned i vekt mens han gikk opp. Han er 7 mnd nå og han er fortsatt stor. Han spiser godt og sunt. Jeg gir han ikke søtsaker og han er kjempeaktiv og ruller rundt på gulvet hele dagen. HVORFOR SKULLE JEG IKKE VÆRE STOLT AV HAN?

Annonse

Må le.... Vi er vel stolte av ungene våre alle sammen, uansett størrelse...... Colaunger?! Det er like dumt som at vi med store barn skulle anklage de med små barn for å ha røkt/drukket mye under svangerskapet...Og det blir jo helt teit..

Nei pass på dere selv, og vær selvfølgelig stolt av barna deres!!

ikke svar på slike innlegg da, er jo kun for å provosere!! Selvfølgelig er man gla i ungen sin uansett, og en stor unge er ikke lik diabetesunge!! Herregud.. når mentalt,sosialt og ikkeorienterte tilbakestående skriver innlegg så svarer vi da ikke??? hehe.. :)

Min baby var LITEN da hun ble født og jeg var supersunn og man har ingen forklaring på hvorfor hun er liten. (til opplysning har jeg høy utdannelse på 6 år og ble selv fullammet og røkte og drakk ikke i svangerskapet!!)Jeg føler meg mislykket for måtte slutte å amme pga sykdom hos meg selv. Og nå nekter hun å spise og går ikke opp i vekt. jeg føler folk syns jeg er en dårlig mor.

Fy så slem du er som skriver slikt!!!

Man prøver så godt man kan å gjøre rett. Trenger ikke få mer dårlig samvittighet......

Burde sikkert ikke svart men ble så provosert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...