Gå til innhold

5,5 mnd baby til syden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde med oss datteren vår på 4 måneder (den gang) til syden. Før du reiser bør du ringe reisebyrået (eller flyselskapet) og be om å få en seng på flyturen.n Vi hadde kun med oss morsmelkerstatning og grøt til tulla vår (tok ikke sjansen på å skulle begynne med nytt merke der nede). I tillegg hadde vi med oss nesespray og paracet. Vi kjøpte faktor 30 der nede, det fungerte fint. Vi badet henne også i bassenget, det synes hun var stor stas.

Annonse

Gutten min var 5 mnd da vi var i syden. Brukte bare badebleie til ham, men bada et sted i bassenget hvor det var skygge.. Ta med 7-8 nattbleier. Noen du synes holder. De bleiene vi kjøpte der nede var ikke like gode, og lakk hvis man ikke skiftet ofte nok. Ellers solbriller og solhatt!!!

God tur!

Vi var i syden nå i påsken med en baby på 6 mnd. Det gikk helt fint. Siden vi har en liten allergiker når det gjelder grøt så hadde jeg med meg det. Vi var i Spania og hvis du skal dit så anbefaler jeg deg å ta med bleier (pakk de evt. sammen med vogna for da går det ikke på vekta til annen baggasje) for bleiene der nede var dårlige og DYRE. Når de skal bade så kan du jo bare kjøpe en sånn billig badebukse som brukes ved babysvømming (de rosa eller blå-stripete) Middagsglass og dessertglass går det fint å kjøpe der nede. Kan også være lurt å ta med våtservietter hvis du bruker det. Hvis du ikke tar med så kjøp på apoteket for de på matbutikkene er svindyre, men de på apoteket stinker parfyme.

God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...