Gå til innhold

Mai: Registrering ved keisersnitt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva gjør man den dagen man skrives inn for å ta keisersnitt? Er det noen prøver man må ta? eller er det kun registrering? Vi skal møte en dag før for registrering og deretter reise hjem for å møte opp dagen etter på morgenen

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde planlagt keisersnitt ble jeg registrert, målt med et sånn belte rundt magen for å høre hjertelyd o.l.

 

Så fikk jeg ikke spise etter klokka ni på kvelden, og så måtte jeg dusje og vaske magen i en spesialsåpe.

 

Neste morgen satte de inn urinkateter, kanyler i begge armer, barbert nedentil og rullet inn på operasjonssalen.

 

Alle sier at spinalbedøvelsessprøyta er så vond, men man får jo lokalbedøvelse først så den sprøyta kjente jeg ikke i det hele tatt, de måtta til og med stikke flere ganger for å treffe rett..

 

Så tok det noen minutter så var gutten ute, og jeg ble sydd i 45 minutter, så lå jeg på intensiven til beina våknet igjen etter 2-3 timer..

 

Det gikk kjempefint.. Det som forbauset meg var at jeg ikke kunne løfte noe før etter to dager siden de hadde romstert litt med magemusklene mine under operasjonen. Så det var vanskelig når babyen skulle ammes for jeg kunne ikke flytte på han selv, armene mine kunne knapt løfte et vannglass. Men dette er bagateller, der er pleiere for å hjelpe..

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...