Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 På søndag fjernet jeg en eggleder for jeg hadde en graviditet utenfor livmor.... Jeg ble rimelig knust. Nå ringte legen som hadde operert meg til meg, og ville jeg skulle komme inn på UL undersøkelse på lørdag. Lørdag var en rar dag syntes jeg... Jeg ble litt paff, så jeg glemte å spørre om spørsmål hvorfor. Jeg ringte tilbake, og fikk omsider tak i han..... Joda......hcg nivået mitt hadde økt det.... De tok siste blodprøve i går, rett før jeg ble skrevet ut.... Og det hadde ØKT!!!! Jeg husket at gyneklologen som la meg inn også så det var en ca 5 uker gammel spire i livmor....men hun konsentrerte seg mer om den væsken som var på utsiden.... Så til tross for operasjon, narkose og fjerning av eggleder...så kan det være en spire i livmor som lever... Om det ikke hadde levd, hadde jo ikke hormon nivået økt!!!!! Jeg kan fortsatt ha januarbebisen.... Legen sa det skjedde 1:30 000...... Om det er tilfellet er jo dette her en mirakelbaby!! Dette virket rotete, men jeg er litt i...sjokk, glede....skal prøve og ikke ta gleden på forskudd men..... Det lover jo bra...siden hcg har økt??? Herreguuud.....hva skjer?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 Du skal se du kan ta det gamle nicket tilbake. Kjempe spennende, og masssssssssssssse lykke til til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 åhh vess det her e tilfelle, så e det jo det beste som kunne ha skjedd....Og helt utruli.... Æ skal krysse fingran førr dæ! Katti får du svar på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katti78 Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 herlihet så bra,dette blir da jammen spennende,sitter pal på lørdag å venter på resultatet,dette var noe helt spesielt.kosli,lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Håper alt går bra med deg. Har lest de andre innleggene dine og jeg syntes utrolig synd på deg. Skjønner godt at du er i sjokk. Lykke til håper du får en mirakelbaby. Vente spent på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 18. mai 2006 Ja....lørdag får vi vite.... Jeg er i sjokk jeg.... Om dette her er tilfellet.....så kommer dette til å være en liten mirakel baby....sinnsykt.... Men skal prøve å ikke ta gleden på forskudd... Men hcg har jo tross alt økt...hadde ikke spiren levd, eller hadde det jo ikke vært noe der, hadde det jo ikke økt i det hele tatt........eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 18. mai 2006 #7 Del Skrevet 18. mai 2006 Så utrolig spennende! Må være noen nervepirende dager for deg nå... Hmmm...vet ikke hvordan det er jeg,men skulle ikke tro kroppen fortsetter å produsere hcg hvis du ikke er gravid?! Krysser fingrene for deg,å at du får en posetiv overaskelse på lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 18. mai 2006 Nei, det skulle jo ikke det... Jeg hadde en MA i januar....og da hadde hcg nivået sunket på to dager..... Nå har det ØØØØKT!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 18. mai 2006 #9 Del Skrevet 18. mai 2006 Oki. Jeg har også hatt Ma,da har man jo fortsatt symptomer på graviditet...men var litt usikker på om det fortsatte å produsere hcg.... Men da gjør det altså ikke det. Men da høres det vel veldig posetivt ut for din del da? Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #10 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg hadde en tidlig SA i høst... Blødde på søndag og mandag, hadde pos. hcg-blodprøve på tirsdag, pos. hjemmetest på onsdag, hcg-nivået hadde steget på ny hcg-blodprøve på torsdag - men på mandag (uka etter) var hcg nede på 5 og eventyret var over. Så det går altså (dessverre) an å ha hcg-stigning selv om fosteret er dødt/borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popkind Skrevet 18. mai 2006 #11 Del Skrevet 18. mai 2006 Oj, oj, oj.... Håper virkelig spiren sitter der!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx fingre og tær for dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 18. mai 2006 Kjenner jeg blir provosert når jeg leser dette her jeg... Er det mulig sier jeg, du er virkelig en gledes dreper, anonym også, så er dette her kun for å drepe andres glede eller ANONYM??? HALLO! Jeg mistet i MA i januar, jeg har ligget på sykehuset siden søndag, ble skrevet ut på 17 mai, så det ble ikke noen nasjonaldag feiring på meg, jeg har mistet en eggleder og to høyt ønskede barn..er rimelig langt nede,,, Og når legen som opererte meg ringer meg i dag, er kjempe optimistisk, sa at hcg har økt og sier at jeg kan fortsatt være gravid.... Klart, jeg må være realistisk...men for meg var dette et lite lys i min veldig mørke tid!!! Hold det heller for deg selv din....ååååååå...provosert ja, følsom ja. Er det mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg må få lov å være sjokkert, spent og kanskje litt glad kanskje i to dager`??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #13 Del Skrevet 18. mai 2006 Du spør: "Herreguuud.....hva skjer??????" Og jeg fortalte bare hva som skjedde meg... Sorry, men jeg skulle hatt termin nå i juni, så jeg vet hvor bittert det er å miste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 18. mai 2006 #14 Del Skrevet 18. mai 2006 ååå dette hørtes lovende ut! krysser alt som er å krysse for deg!! hva var det legene gjorde da? fjernet eggleder og svangerskapet utenfor livmor? og så har du en spire i livmoren i tillegg? sorry at jeg spør, men har ikke peiling her men en ting er jo at det har steget nå, i og med at det er noen dager siden, så tror jeg dette kan være et lite mirakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna Skrevet 18. mai 2006 #15 Del Skrevet 18. mai 2006 Krysser fingrene for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 18. mai 2006 #16 Del Skrevet 18. mai 2006 det må jo være en grunn førr at det bare e anonyme folk som sir sånne negative ting hele tia her inne....E så jævli feigt....Vess dokker skal si sånne ting, kan dokker ihvertfall være tøff nok tell å skaffe dokker ett nick..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 18. mai 2006 #17 Del Skrevet 18. mai 2006 Haaper paa en mirakel baby paa deg da!!! Synes kanskje at du var litt stygg med Anonym som svarte deg. Tror ikke hun hadde skumle hensikter, bare ville dele sin (triste) erfaring med deg. Men skjoenner ogsaa at du oensker aa leve paa denne gladmeldinga og ble sint. Krysser alle fingre og taer for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratsj Skrevet 19. mai 2006 #18 Del Skrevet 19. mai 2006 Håper selvsagt for din del at spiren fortsatt lever, det hadde vært fantastisk - men du skal passe deg for å spørre om synspunkter fra andre, dersom du ikke kan tåle både positive og negative svar. Tror det er fornuftig av deg å forberede deg på begge eventualiteter, hvis du kun fokuserer på at spiren kanskje lever nå, kommer du kanskje til å få en real trøkk på lørdag hvis det ikke er bra. Lykke til så masse !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 19. mai 2006 Anonym,.... Det kan jo faktisk hende at fosteret ditt døde helgen, eller dagen før eller to dager før mandagen hcg nivået ditt hadde sunket... Tenk på det, så hcg nivået ditt steg ikke da når fosteret var dødt. Skjønner at du bare vil fortelle... Men jeg hadde også MA i januar og MITT hcg nivå hadde da sunket...så.... rart at du er anonym faktisk...sant som det ronja sier her...anonyme kommer ofte med nedbrytende og negative innlegg, fordi de ikke tør å stå for det eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei lille lupp! Ja, at det både er en spire i livmor og en som var utenfor i eggleder. Legen sa at det kunne skje, det var skjelden da 1:30 000, men hcg har steget, og jeg husker at gyn sa at det var en liten spire i livmor og.... Men det kokte liksom bort i grøten da hun så det var væske utenfor livmor, og smerten jeg hadde viste at det var det... Har fått litt feber, så skal inn i dag i steden for i morgen....jeg er så nervøs!!!!!!!!!!!!!!!!11111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja, jeg vet jeg ikke bør få håpet opp da...men.... Jeg har allerede mistet barnet...det gjorde jeg da jeg mistet egglederen min... Så...jeg vet ikke. Men legen ville ha meg på UL, for å sjekke det fosteret i livmor, for det var ett der og. Skal på ullevål klokka fem....prøver å tenke på andre ting, men.....vannskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 19. mai 2006 #22 Del Skrevet 19. mai 2006 oi!! skjønner at du er nervøs ja, men vi får håpe på et beste! jeg krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 19. mai 2006 Gjør det a.... klokken 17 i dag får jeg vite.... Gruer meg til å dra tilbake til Ullevål....fikk nok når jeg lå der i fire dager.... Nervene er på høyspenn........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #24 Del Skrevet 19. mai 2006 Oj, rørende. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 19. mai 2006 #25 Del Skrevet 19. mai 2006 masse lykke til iselin :-) skal tenke masse på deg!!! håper vi får vite korleis det går med deg? klemmer til deg :-))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå