Gå til innhold

Sliten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sliten, litt kvalm, men mest sliten og synes det er vanskelig å komme gjennom dagen med barn og jobb.

Føler meg litt pinglete som vurderer å be legen om delvis sykmelding i noen uker.

Det virker på meg som om alle andre gravide bare tar dere sammen og kommer gjennom det med litt ekstra innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ha dårlig samvittighet. Det er ingen sykdom å være gravid, men man kan sannelig føle seg ganske gåen innimellom. Hvis du tror det hjelper, så be om litt sykemelding og kom deg til hektene igjen. Svangerskapet er langt, og det er for dumt å føle seg utslitt i første trimester når vi bor i et land der du faktisk har muligheten til å hente deg inn innimellom ved legehjelp.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeger kvalm,svimmel og ørog vimsete å de fleste dager orker jeg ikke stort mer en de jeg krever av meg selv hjemme,dvs husvask,kler,sønnen min og å handle osv,det er viktig at du lytter til hva kroppen orker nå,d er trossalt ikke snakk om mange månene av livet dit,og du ender opp m verdens beste premie når d er over.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...