Gå til innhold

Kjenner dere liv hver dag?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 18 no, og har kjent liv hver dag de siste 3 4 ukene.... Har lurt på en del om jeg kanskje er lengre på vei enn egentlig, ettersom at det er mange som sier at de kanskje kjenner liv en gang, så kanskje ikke før en uke senere....

men jeg har som sagt kjent hver dag, og kjenner i tillegg at fosteret snur seg veldig godt. Morsomt :)

Flere???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5077819-kjenner-dere-liv-hver-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 20+0 i dag, og kjenner liv hver dag, ja :) Har kjent det hver dag de siste to ukene eller så - før det var det ikke alltid jeg kjente det hver dag, men har kjent liv siden ca uke 15. Er annengangs, så jeg kjente det litt tidligere nå enn sist gang. Hvor mye man kjenner det varierer veldig, så man trenger ikke være bekymret! Det kommer f.eks veldig an på morkakens plassering, og hvordan babyen ligger.

Annonse

jeg kjenner også babyen hver dag, er 17+3:) kjenner skikkelig harde spark, mange ganger om dagen:) tror vi som kjenner det så tidlig og er førstegangs er veldig heldige, det er vel ikke vanlig før om noen uker...har også vært innom tanken på at jeg kanskje er lengre på vei enn jeg tror, men siden magen er minimal og jeg har vært på 2 ultralyder så er jeg nok ikke det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...