Gå til innhold

Noen som har barn i 2-3-årsalderen her? Vognspørsmål ;0)

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvilke vogner dere har? De jeg lurer på bl.a er;

Teutonia Timmy

Tfk twist

Emmaljunga Scooter

Troller Twist

GT sport med svingbart framhjul ( ikke safari)

Hvordan er disse i rygglengden, og generell komfort?

Dere andre må bare komme med innspill om andre vogner :o)

Fortsetter under...

Anbefaler Brio Race! Den er veldig lik Emmaljunga Scooter i utseende, men jeg synes den er bedre å trille, den har større og lunere kalesje, er kjempefornøyd med den, men måtte selge den pga babyen som kommer...

Ville også vurdert å se på Easywalker, den er superlett (veier bare 7 KG!!!!!) og knallfine farger, design, og så kommer den nye 2006-modellen med stort svingbart fremhjul også!! (selv om det strengt tatt ikke trengs når vogna er så superlett!) :-)

Brio Race:

http://194.103.47.10/Brio/Norge/BRIO/Sportstriller/Sulkyvagnar?ProdID=36516

Easywalker:

http://www.easywalker.no/no/zitting.htm

Jeg har nettopp kjøpt quinni freestyle comfort og er kjempe fornøyd.

Har hatt en del rygg problemer etter fødslen og har derfor hatt litt problemer med å finne ei god vogn siden jeg liker å gå mye. dette er den 6. vogna jeg har nå og det første som slo meg etter den første lange turen var at nå har jeg endelig funnet en vogn som er god å gå med og god for lille gutten og ligge og sitte i. det er faktisk den første vogna han har slått seg til ro i etter dyp vognen.

det er tre hjul med ett sving bart som er utrolig grei i butikker osv.

ikke bare det men den er lett å legge sammen og der barnet har hodet er det en god tykk pute i forhold til mange andre vogner. det er gode seler som ikke gnager på barnet og det beste er at det er god lås på selen som de ikke kommer seg ut av selv. lykke til med valg av vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...