To trollunger + en spire Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Noen som vet hvor jeg får kjøpt speil til bilen? Ttenker på speil som kan monteres på nakkestøtten i baksetet slik at lillemann kan se oss som sitter foran. Sitter jo bakovervendt og da kan det være kjekt med speil tenker jeg.
Gjest Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 bilx har eller biltema. Kjøper et vanlig bil speil saom du fester på. Jeg kjøpte lastebiil speil for jeg ville ha det litt større.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #3 Skrevet 18. mai 2006 Vi kjøpte på www.happybabies.no Det fungerer kjempebra!!! Det kom i løpet av et par dager.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 18. mai 2006 #4 Skrevet 18. mai 2006 Vi kjøpte et på www.alexi.no. Kjempe greit å ha! ;o)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #5 Skrevet 18. mai 2006 har bestilt fra alexi.no i tillegg har vi kamera som viser babyen på en skjerm på dashbordet.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #7 Skrevet 18. mai 2006 Øh, kamera i tillegg til speilet?? Er ikke det litt overkill? Da tror jeg jeg hadde hatt problemer med å konsentrere meg om trafikken gitt...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 speilet kjøpte jeg fordi jeg aldir trodde gubben ville klare å koble opp det der kameraet.. men kameraet er et ryggekamera som gjør at jeg ser henne på fargeskjermen vi har framme.. syns det er veldig greit for bilde blir mye større enn hvis ser henne i speilet.. å greit å se hvis hun gråter om det er en årsak som jeg ser f.eks. sutten er falt ut, eller lue i øynene eller om hun bare er trøtt å gråter..
SusieQ Skrevet 19. mai 2006 #10 Skrevet 19. mai 2006 Jeg har kjøpt sånt speil fra alexi og syntes det var kjempekjekt, men her om dagen hadde vi en helt "herlig" spyseanse i bilen og jeg lurer litt på om det var litt speilet sin skyld. Jeg blir litt småkvalm av å se i det selv og lurer litt på om det ble for mye for gutten min.
Cat74 Skrevet 20. mai 2006 #11 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har et lite babyspeil festet til baksetet og gutten min elsker aa se seg selv. Han vinker og ler til sitt eget speilbilde, saa det vil jeg absolutt anbefale. Jeg kjoepte speilet mitt i USA og det har smaa figurer i masse farger festet rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå