Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #1 Del Skrevet 18. mai 2006 Har lest mye på pernille, men jeg vil gjerne ha andres erfaringer også...=) jeg har en sterk misstanke om at jeg kan være gravid nå, og lurer derfor på dette med utfloden... jeg har nemmelig fått helt hvit utflod, men litt geleklumper i, også er noe litt slimete slik at det kan trekkes litt, ellers er det tykkt og hvitt og litt kornete på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #2 Del Skrevet 18. mai 2006 min ble akkurat som mint el-slim ca 3 dager før ikm og er det fremdeles. (7+0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2006 #3 Del Skrevet 18. mai 2006 takk for svar anonym:) flere som vil dele sin erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 18. mai 2006 #4 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvis du har sterk mistanke om at du er gravid, vil jeg anbefale deg å ta en graviditetstest.. enkleste måten å få det bekrefta eller avkrefta på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 18. mai 2006 #5 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg er 4+1 på vei og må si jeg ikke har merket noe spesielt med utfloen min. hverken mer eller mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå