Gå til innhold

Oktober: bim treff i tønsberg??


holmestrand

Anbefalte innlegg

hei jenter. lenge siden jeg har vært her nå gitt.

 

er i min 21 uke og alt er bare fint. alt så fint ut på ultralyden da jeg var der 3 mai. fikk termin til 9 oktober så ble satt litt tilbake. 1 uke.

 

er alt bra med dere?

 

bim treff i tønsberg område snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Ikke hørt noe om noe treff, neste hadde jeg tenkt å være med på også, nå er jeg i uke 20, så nå kan jeg vel begynne å menge meg:)

Så flott at alt var bra på ultralyden, ville du vite kjønn?

Var på ultralyd 12 mai, alt var bra med nurket, og det var en gutt. Terminen min gikk fra 8 til 14 Oktober.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg også på. Hadde vært morsomt og tatt ett bim-treff. Er i uke 20. Målte på 3d ultralyd termin 7. oktober, og jordmor for to uker siden satte 13. oktober. Menstermin er 12., så får vel høre på jordmor. Vi vet også at vi får gutt. Tenker mye på navn om dagen, ikke lett med guttenavn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jeg med på også

Jeg er i uke 21, og har termin den 8. oktober. tror vi får gutt, men vet ikke.. Jeg skal på ny UL i uke 28, og det spørs om vi klarer å la være å spørre etter kjønnet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger også gjerne med. Hvis jeg rekker å få med meg avtale som gjøres. Er visst litt sjelden her inne for tiden. Har blant annet vært på ferie, spist frukt og grønt og spekemat (er immun mot toxo - hurra...!), og nytt livet med gode oster. Og både jeg og lillebror har det helt fint. Fikk vite kjønn på UL i 18. uke, og termin er flyttet to dager - til 3. oktober. Den lille prinse er forresten også en svært aktiv krabat. Sparker allerede masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...var forresten in på BIM-treff og så at et nytt treff nå er planlagt på peppe's pizza 15. juni kl. 1900. Håper vi alle sees der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

15 juni er nå snart det. spørs om jeg jobber ettermiddagen, men gjør jeg ikke det så kommer jeg 15 juni kl 1900.

 

sees.

¨klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...