Gå til innhold

Anbefalte innlegg

siden har har hatt flere ørebetennelser i vinter,så skal han til utredning om de skal sette inn dren(Takk til alle som svarete meg ang. det innlegget for noen dager siden).

Me,hva gjøres på en slik utredning/undersøkelse.gjør de egentlig noe annet enn hva fastlegen gjør??

Han er 16 mnd

Takk,hvis noen gidder å svare!!

Fortsetter under...

Minsten min på 20 mnd er til oppfølging hos ØNH lege pga væske i mellomørene, han må antagelig operere inn dren når han er fylt 2 år siden væsken ikke er gått tilbake. Han får "sjangsen" frem til 2 års dagen til å bli kvitt det av seg selv, men vis ikke vil de ha inn dren. Legen har egentlig bare undersøk ørene grundig, pirket ut ørevoks, lyst inni ol, tar ikke mange minuttene hver gang vi er der. Så spør han litt om hvordan ungen har det ellers, testet at han hørte en lyd og snudde seg etter den osv. vi fikk vite at gutten vår antagelig har bitte litt midlertidig nedsatt hørsel på det ene øret, men det har ikke vi merket noenting til. Han er tidelig ute med det meste (barn som er plaget med væske i mellomøret er ofte litt trege) så jeg ser ikke helt problemet med dette her, men, men. Han går til kontroll hver tredje måned. Du får ha lykke til!

Takk for bra svar.Sønnen vår er rød i begge ørene,men har ikke noe feber og ellers frisk.Eneste er at han klynker og gråter i søvne på natten,stakkars.

Så vi har gitt han Paracet,da sover han rolig.

Takk igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...