Liljo_08.07.06 Skrevet 18. mai 2006 #1 Skrevet 18. mai 2006 Hei, damene! Jeg er i uke 34, og tror bebisen min ligger i tverrleie, det tror legen min også. Har alle sparkene på venstre side av magen, noen ganger kjenner jeg (det jeg tror er) en fot helt nede ved hoftebenet mitt. Legen har bestilt ny UL til med, men har ennå ikke fått time. Noen som har hatt bebisen i tverrleie - og som likevel har snudd seg til slutt? Har et keisersnitt bak meg pga seteleie, og hadde planer om å føde normalt denne gang...
annveigk Skrevet 18. mai 2006 #2 Skrevet 18. mai 2006 Dette lurer jeg også på. Jeg var på kontroll for to dager siden og fikk bekreftet mistanken om at all turning og sparking sidelengs i magen skyldtes tverrleie. Babyen hikker til og med i siden. Jeg er i uke 33. Fikk beskjed om at jeg måtte ha ny kontroll om to uker, og evt. blir henvist til ultralyd. Legen sa det var god plass for babyen å snu seg lenge ennå, så jeg skulle ikke bekymre meg. Vi får krysse fingrene og håpe at bebisene bare gjør det fordi det blir så kjedelig for dem å stå på hodet så lenge før fødselen. De vil sikkert bare drøye det så lenge de kan, så de får turne i vei en stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå