Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 26 pp og burde vel kanskje kjenne kroppen min best selv, men det gjør jeg altså ikke.....

Er idag på dag 25 i syklusen, og ifølge tidligere el-tester har jeg el 14 dager før ikm - positiv el-test på dag 9. dvs at ikm skulle vært i går 17. mai. MEN ifølge den ellers så "stabile" syklusen min på 28+/- er ikm på søndag.

Jeg pleier å spotte 2-3 dager før mens, og har nå spotta siden søndag. Har hatt mensmurringer i 2 dager, og det pleier ikke dukke opp før jeg har begynt å blø skikkelig. Er heller ikke oppblåst i magen enda, som også er et sikkert tegn på at den uønska er på veg. Har ømme pupper, men det er veldig vanlig en stund før ikm. I tillegg har jeg nå vært kvalm som et uvær i et par dager av og på.

Tok en test om morningen 17.mai som viste negativ, ikke den minste antydning til en skyggestrek engang.

Mest sannsynlig vil dere si jeg testa for tidlig??

Men hva tror dere om min ikm? Var det den 17. eller er det på søndag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5076800-sp%C3%B8r-dere-ogs%C3%A5-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier også å spotte noen dager før mens, men noen ganger begynner dette faktisk en hel uke før! Er det ikke sånn at det kan ta inntil 2 dager etter positiv el-test før el faktisk er? Jeg mener på ingen måte å ta fra deg håpet om å være gravid, altså, for det kan jo så klart hende at du ikke produserer nok hcg til at du får en positiv graviditetstest.. Dette er ikke noen god situasjon å være i, å gå og telle dager, lytte på kroppens minste lille tegn, sjekke etter blod (plutselig må man såå ofte på do, ikke sant?..), så jeg håper du får en avklaring enten det er den ene eller andre veien.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...