Gå til innhold

Takk og lov for dere!!

Anbefalte innlegg

Er så glad jeg har disse siden og dere her inne - det er tredje gangen jeg går gravid og jeg syns ventetiden bare blir lengre for hver gang! De minuttene jeg er innom her hver dag ikke bare forkorter ventetiden, men gir meg en følelse av å være "normal".

Den følelsen skorter det på ellers, med unødige bekymringer i fleng: "Syns nesa mi er blitt lengre".."hva om jeg syns babyen min er stygg?"..."Å nei, har ikke bare gått opp 2 kg men 2,6!!" (oh my lord, ikke sant?)..."Åh, nei, den jentungen HOSTA på hånda mi - HVOR er nærmeste vask???"

Osv osv...Og samboeren min kan være verdens mest fantastiske, men med sine ikke engang halveis interesserte "hmm" til alle mine tusen bekymringer, får han meg ikke akkurat til å bli beroliget..

Så TAKK for at dere finnes, dere som -i likhet med meg- innimellom stresser med vekta, kvisene, de rare drømmene, hvilket kjønn det blir, om terminen er rett,og om ungen kommer til å ligne svigermor (hjelp!)!! OG dere som irriterer dere over stooore-mager-kommentarer (har GOD erfaring med det etterhvert:-)

VET IKKE HVA JEG HADDE GJORT UTEN DERE!!

KLEM TIL DERE ALLE!

Måtte sommeren og høsten flyyy, og h*n derre på innsiden ploppe ut så et menneske kan føle seg normal igjen!!!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5076525-takk-og-lov-for-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...