Gå til innhold

April: I mårå skal eg ha barnefri

solstjernen - seksbarns mor

Anbefalte innlegg

for første gang siden eg ble gravid.

Da skal alle barna ut av huset.

Han eldste skal til sin far, melomste til sin farmor og LillePia skal til tante og onkel som har mast på oss lenge om å få låne henne.

Det blir bare en natt - me får henne igjen rundt kl.12 på lørdag.

Men eg gruer meg masse. Kommer dette til å gå bra? Hun våkner jo av og til på nettene enda. Er også i gang med andre runde av avvennineg av nattmat. Da hun var syk i påsken så var det bare morsmelk eg fikk i hu og da gav eg henne det på natten også. Men å slutte for andre gang har vore mye vanskligere enn det var andre gang.

Men nå har me ikke ammet på natten siden søndag så det ser ut til å gå greit, selv om me var våken hver time fra klokken var 02 i går.

Men hva eg og min mann skal finne på er enda et større problem! Hva i all verden skal me finne på når me for en gang skyld har barnefri??? Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt med fri då :-)

Har du og mannen funne sammen igjen? Eller har eg blanda deg med nokon annan?

De kan jo gå på kino, gå kvelds tur, ein tur på puben, besøke venner....osv. Lykke til! Og kos dykk når de har barnefri! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert kjempefint!! Benytt sjangsen til å kose deg og gjør det du alltid har lyst til, man aldri får anledning til! Være sammen med venner, sitte å skravle til langt på natt, drikke vin.

Lurer også på om dere har funnet ut av det med hverandre? Da burde dere benytte anledningen til å være et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter - og til dere to her - jo eg og min mann valgte heller å prøve å redde ekteskapet en siste gang. Med litt hjelp så kan det hende at me klarer det - gikk heller til famieverns kontoret og fikk snakket der, avlyste den meklingen me måtte på for å få seperasjon.

Så me ser kanskje litt lysere på det, men me har enda en veldig lang veg å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glemte eg jo å skrive det eg skulle -

Det gikk greit hos tante og onkel helt til me skulle gå. Men det varte ikke lenge det heller - me satte oss i bilen og tante og jenta stod i vinduet og vinka og da var alt bra. Da smilte hu å vinka masse til oss.

Etterpå hadde hu lekt med lekene til søskenbarnet sitt som er på pappa besøk der i helgene. Så det var spennende med masse nye leker og ting å plukke å ta på.

Hu sovna en time senere enn vanligt, men det var nok litt rart å legge seg uten puppen til mamma.

Fikk melding i dag, at alt var gått bra og hu hadde stått opp klokken halv7.

Me koste oss med å spise ute - skulle på besøk men der var det ingen hjemme. Så me kjørte hjem og fikk med oss idol finalen (vikitg) og koste oss med cola og potetgull.

Prata oss i mellom, bada i lag, snakke og koste oss resten av kvelden - gikk å la oss rett etter klokken 1... wow - lenge våken.

Eg hadde jo glemt å hente pumpa hos søstera mi så eg håndpumpa meg før me la oss. Og Hand pumpa meg igjen i dag tidlig. Men eg får ikke ut all melken så brystet er stort og ømt enda. Fikk ut en deseliter før eg ikke orket mer. Eg får vel håndpumpe meg en gang til snart.

Veldig rart å stå opp til at det er stille i huset - det er ikke normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...